Del 29 de juny al 7 d’agost, curs gratuït de dinamització d’activitats de lleure infantils i juvenils a Santa Oliva
Del 29 de juny al 7 d’agost es farà a Santa Oliva el curs de dinamització d’activitats de lleure infantils i juvenils, una formació presencial de 180 hores, gratuïta, adreçada a joves d’entre 18 i 29 anys en situació d’atur o d’inactivitat laboral.
El curs, organitzat per la Cambra de Comerç de Tarragona amb la col·laboració del projecte Jove Baix Penedès (JBP), al qual pertany Sant Jaume dels Domenys, prepara per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure educatiu adreçades a infants i joves, en el marc de la programació general d’una organització. La formació inclou tècniques específiques d’animació grupal, educació en valors i mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.
Els continguts del curs inclouen habilitats socials i per a l’ocupació, dinamització d’activitats de lleure infantils i juvenils, menjador escolar, transport escolar, creació de projectes de lleure amb perspectiva de gènere i introducció a l’atenció al públic en espais naturals des del lleure educatiu.
Les sessions es faran en horari de dos quarts de 9 del matí a dos quarts de 3 de la tarda. A més de la formació, per obtenir la titulació oficial de la Generalitat de Catalunya caldrà completar 160 hores de pràctiques no laborals fora de l’horari formatiu.
Un cop superada la formació completa, el curs permet l’alta al Registre Oficial de Professionals de l’Educació en el Lleure de Catalunya (ROPELL).
Per accedir-hi cal complir els requisits del programa i estar inscrit a Garantia Juvenil. La inscripció al curs es podrà fer en aquest enllaç.


